10/05/2013

WELCOME TO THE JUNGLE

Michael Jackson - They Don't Care About Us

Jako że jutro jestem niedostępna, a w tygodniu różnie bywa to przygotowałam dla was w dniu dzisiejszym jeszcze jeden post :). Tym razem modowy. A raczej jesienno-modowy, który powstał właściwie spontanicznie podczas leniwego spacerku z moim Mężczyzną i opowiada krótką historię naszej przechadzki wśród liści. Tym razem coś rodem z dżungli, czyli motyw goryla. Zauroczył mnie ten wzór bardzo, więc wyszperałam te legginsy na ukochanym allegro. Aby utrzymać wszystko w konwencji wspinałam się na drzewa niczym wspomniany małpiszon ;). Chciałam aby legginsy skupiały uwagę, więc w odróżnieniu do ostatniego zestawu, w tym króluje czerń. Płaskie, buty, ciepły komin czyli zestaw idealny na długi spacer, z atrakcją karmienia kaczek ;). Korzystajcie i Wy. A ja z moim ukochanym Michaelem kontynuuje taniec do "They don't care about us", która ma niesamowity tekst i przesłanie, jak większość jego piosenek, warto się wsłuchać. Całusy!















pics - Kuba

legginsy, pierścionek, koszula - allegro
buty - h&m
torba - hard rock cafe
płaszcz - reserved
szal - orsay
bransoletka - house

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz