8/07/2013

THINK PINK

Bastille - Bad Blood

  

Witajcie wszyscy! Po krótkiej przerwie, spowodowanej usterkami technicznymi wracam do was z nowym postem- tym razem całkowicie poświęconym odcieniom różu. Nie ukrywałam już na początku bloga, że kolor ten bardzo lubię i, że z pewnością będzie go sporo w moich stylizacjach. No i oto mamy dowód. Taki ze mnie słodki pączuszek, wyznający zasadę "think pink" :)! Chciałam, żeby było dziewczęco i wygodnie. To pierwsze moje espadryle, ale dzięki nim udało się uzyskać punkt drugi, więc na pewno nie będą ostatnimi. Strój letni, jednak z dni kiedy było nieco chłodniej, tym razem przygotuję coś adekwatnego do 30-stopniowego upału. Enjoy !












pics - Grzybowa

spodnie - h&m
podkoszulka - new look
koszulka - sheinside
pasek, torebka - reserved
pierścionek - six
sweter - camaieu
buty - allegro
bransoletka - missiu

2 komentarze:

  1. Super włoski. Takie masz naturalne czy je falujesz jakoś? Jeśli tak to zdradź nam jak! Plis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Takie mam naturalnie, kiedy po umyciu nie suszę ich suszarką.

      Usuń