7/24/2013

INDIAN STYLE

Rihanna - Man Down

   
Cześć ! Po słodkościach nadszedł czas na kolejną stylizację. Tym razem postawiłam na luz i wygodę z elementami nieco indyjskimi :). Motyw słonia na koszulce i spodnie we wzory od razu bardzo mi się spodobały i widziałam je tylko w duecie. Do tego kobiecy dodatek stanowi pomarańczowy naszyjnik. Mimo oczekiwań pociąg w stronę barwnych i różnorodnych Indii niestety nie nadjechał ;), ale z pewnością jest to jeden z moich podróżniczych celów. Zatem miło być odzianym w coś, co choć trochę nawiązuje do bajecznej krainy marzeń. Mam nadzieję, że to luzackie wydanie wam się spodoba. Przy okazji podsyłam wam linka do strony allegro, gdzie sprzedaję kilka rzeczy TUTAJ. Zapraszam i całusy !













pics - Kuba

spodnie, koszulka - c&a
koszula - big star (allegro)
naszyjnik - i am
bransoletka, pierścionek - allegro
buty - h&m


1 komentarz:

  1. Spodnie super ale niestety pogrubiaja strasznie. Nie na moja figure :(

    OdpowiedzUsuń